/script>

Sunday, November 15, 2015

Zain Fashion Show Cluj-Napoca

Vineri seara, 13 Noiembrie, am participat la un fashion show extraordinar, in cadrul evenimentului ZAIN - Design Expressions (12-15 Noiembrie 2015, Cluj-Napoca).
Cei doi designeri tineri, care si-au expus colectiile in fata noastra, pe "podiumul" frumoasei Biserici Reformate, de pe strada M. Kogalniceanu au creat un show spectaculos, impresionant. 



Prezentarea a inceput cu colectia Irinei Voinea, o colectie ce reprezinta brand-ul IVY, "for the brave and powerful". Nu pot sa zic ca sunt priceputa la capitolul "menswear clothing", dar creatiile Irinei mi s-au parut extrem de fresh si usor de transpus in viata de zi cu zi si in tinutele cotidiene ale barbatului modern. 


Urmatoarea colectie, semnata de Ovidiu Pop, a infatisat clar si pe deplin femeia puternica, ambitioasa si curajoasa. Mi-a placut la nebunie paleta de culori, si in special notele de oranj electric. Astfel tinutele prezentau o combinatie superba de tonuri neutre, reci si scantei oranj. 

Foto: Sergiu Negrean




PS: This is what I wore


Am combinat noua mea achizitie, de care sunt foarte mandra, rochia in doua culori de la Balmain for H&M, pentru care am asteptat pe site la o coada virtuala timp de doua ore cu:

                                                                                    Haina de blana NUKA, Chic Diva
                                                                                                 Cizme Chou Chou
                                                                                   Studded clutch Nissa, check website




IVY, Irina Voinea www.irinavoinea.com
Ovidiu Pop www.ovidiupop.eu
ZAIN Design Expressions www.zain.ro

No comments:

Post a Comment