/script>

Wednesday, November 18, 2015

Relaxation Delight

Dupa o perioada lunga de constructii cu gel si intretinere manichiura cu gel, am ales sa iau o pauza. Mereu naturalul a surclasat artificialul, insa unghiile mele s-au dat batute si au cedat in fata presiunii pe care am exercitat-o asupra lor, cu scopul de a avea o manichiura impecabila in orice circumstanta. 
Obisnuita cu manichiura mereu facuta (fara nici un efort din partea mea), m-am rasfatat si totodata mi-am iesit complet din mana (no skills). 
Ramase fara forma, dezgolite si cu cuticulele crescute anapoda, unghiile mele aratau groaznic, asa ca in incercarea disperata de a le reda frumusetea am optat pentru o manichiura mai putin invaziva, si anume manichiura cu oja semipermanenta. Am ales salonul Nail Art Studio by Lore, deoarece are recomandari foarte bune si am cumparat produse de ingrijire Nail Art Professionals si inainte si sunt foarte multumita de ele. 
Pe langa faptul ca acest salon este intruchiparea fizica a raiului manichiurilor am avut si surpriza placuta de a fi intampinata cu foarte mult profesionalism. Cu toate ca imi doream acea manichiura semipermanenta, care m-ar fi scutit de griji pentru urmatoarele 2-3 saptamani, am ales sa aman aceasta "intreprindere" la sfatul Ioanei. Aparent unghiile mele au suferit destul de mult din cauza gelului si au nevoie de putin timp ca sa se refaca. Sincer am fost putin dezamagita, deoarece paleta de culori de oja semi era foaaarte bogata si cuprindea toate nuantele pe care mi le-as fi putut dori (de la beige-ul efortless la nuanta de verde smarald sidefat), insa tratamentul sugerat era mult mai necesar! Asa ca am luat decizia corecta, iar in Decembrie voi reveni pentru faza a doua: Amazing Christmas Nails. 

PS: Nuanta delicioasa de verde smarald sidefat sub denumirea Appletini, a fost lansata in cadrul evenimentului de lansare a colectiei Cocktail Philosophy-Holiday Edition & Pedix to go, organizat de Nail Art Studio by Lore in data de 06.11.2015.

!Giveaway Alert!

Eveniment Nail Art Studio by Lore 06.11.2015

Eveniment Nail Art Studio by Lore 06.11.2015

Before

Manicure Basics

After @nailartstudiobylore

Giveaway!

No comments:

Post a Comment