/script>

Thursday, November 19, 2015

Black Friday Wishlist!

In fiecare an astept cu nerabdare frumoasa luna Noiembrie, atat pentru culorile superbe de toamna, care creeaza cadre perfecte pentru poze oriunde te-ai afla cat si pentru generoasa zi de Black Friday. Daca unii asteapta acest prilej pentru a cumpara electronice si electrocasnice la preturi foarte bune, eu profit de altfel de promotii. Intotdeauna am fost indragostita de make-up si de produsele aferente, iar anul acesta doresc sa imi imbogatesc putin colectia. Unul dintre magazinele mele preferate, atat pentru brand-urile pe care le comercializeaza cat si pentru profesionalismul cu care m-au tratat de fiecare data cand le-am fost clienta este Make Up Shop Romania.
De aici imi achizitionez my all time favorite product: Sleek Paleta Farduri Au Naturel (este paleta ideala cu nuante perfecte).

Asadar pentru acest Black Friday 20-22 Noiembrie, am alcatuit un Wishlist:

1. Paleta Farduri Sleek Oh So Special buy here
De fiecare data cand vad aceasta selectie de nuante de roz delicioase ma gandesc la o gramada de posibilitati de machiaj pentru Valentine's Day

2. Sleek Brow Kit buy here
Am maaaare nevoie de un kit bun pentru sprancene si ma gandesc de mult sa il incerc pe acesta, deoarece am foarte mare incredere in Sleek (detin multe produse marca Sleek). Eu o sa achizitionez nuanta 'Dark'.

3. Set de pensule Real Techniques Bold Metals Collection Essentials buy here
De fiecare data cand urmaresc un make-up tutorial pe youtube descopar cu placere cat de adorate sunt pensulele de la Real Techniques in toata lumea. Astfel daca vreti sa achizitionati pensule de cea mai inalta calitate, dar la un pret demential va propun sa aruncati o privire la selectia de pensule Real Techniques a celor de la Make Up Shop Romania.
In opinia mea pensulele de la Real Techniques ofera cel mai bun raport calitate-pret.
Va recomand sa achizitionati setul Real Techniques Deluxe Gift, deoarece contine toate pensulele basic de care aveti nevoie plus un portfard foarte dragut.

4. Fard pulbere Glazel Visage Cameleon C4 buy here
De cand a aparut brand-ul Glazel Visage nu am apucat sa achizitionez nimic, insa sunt foarte nerabdatoare sa incerc produsele lor si vreau sa incep cu acest fard pulbere superb (ma gandesc la un make up glitter & glamour pentru NYE)

Acesta este wishlist-ul meu pentru Black Friday exclusiv de pe site-ul meu preferat de make-up Make Up Shop Romania.
More to come, stay tunned!

Acestea sunt produsele pe care le folosesc acum, achizitionate de pe Make Up Shop Romania:



1. NYX Above & Beyond full coverage concealer, Yellow
2. NYX HD Concealer Light/Pale
3. NYX 10 Color Eyeshadow Palette The Runway Collection, Caviar & Bubbles (paleta format mic)
De sus in jos:
4. Sleek Storm Eyeshadow Palette buy here
5. Sleek Au Naturel Palette buy here
6. Sleek Garden of Eden Palette buy here

Sper ca v-a placut postarea :) don't forget to like, comment, share, follow or whatever you can do to express if this is any good!

xoxo

No comments:

Post a Comment